Ledsen klump

Har en stor ledsen klump i magen. Känner mig liten sårad och ledsen ledsen. Det började för några dagar sen när min sambo sa att han funderar att lämna mig och min son. Känner panik och ångest svårt att sova orkar inte äta och denna ledsna klump som inte försvinner men svämmar över ibland. Det hör var ju inte alls vad jag vill och önskar. Det finns många vägar i livet gäller bara att hitta nya när dom gamla tar slut. Har märkt att många av livets vägar är krokiga och hövliga men det bästa är att ibland är dom soliga och utför och då är det lycka. Ren lycka. RCA ska tufft att gå flera dagar och bara vänta på ett besked vänta på ifall man duger eller inte om man blir lämnad dumpad eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0