Ny start.

Har funderat ett tag på att prova att blogga. Mest som en kul grej. I dag har jag byggt ett litet provisoriskt växthus. Av några plankor jag hittade i garaget några plast rör mer vanligen använd dom till att dra el hehe men dom fyller sin funktion sen odlings äv. Istället för glas. Men fint blev det bilder kommer. Mina fyra små hundar var väldigt nyfikna på vad jag pysslade med så dom hjälpte till genom att sitta på väven hoppa i landet och tugga på pinnarna. Tur dom är söta *ler* men dom var glada det är huvudsaken. Ska presentera mina små älsklingar två mopsar tindra och valpen Hilda. Sen två chihuahua Sara och Hugo. Bilder kommer även på dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0